O jeigu verslo kalboje mes nuimtume visas etiketes kaip “klientas”, “vartotojas” ir pan? Tada atrastume, kad už visų jų yra žmogus. Su visomis emocijomis, rūpesčiais ir svajom, kartais sėkmingas, kartais tylus ar bijantis. Toks pats kaip tu ir aš.

Mūsų kasdieniame darbe atsirastų daugiau empatijos. O tai savo ruožtu padėtų kurti ir kokybiškesnį dialogą. Nes verslas ir yra dialogas. O dialoge išgirsti kitą ar pasistengti jį suprasti kartais yra daug svarbiau, negu pasakyti viską apie save.

Būtent susitikimai su žmogumi (ne rėmėju, klientu, ar vartotoju) kuria kasdienius stebuklus. Tai kad jų būtų daugiau, pabandykime vieną dieną savo verslo kalboje pakeisti visus “klientų” ir “vartotojų” pavadinimus į – žmogus. Ir kampanijas, ir procesus bus kurti/vadybinti paprasčiau.

Pasidalinkite savo patirtimi.