Straipsniai
BŪKIME AUTENTIŠKI
Reklama, būk!
Nors šiai dienai pati reklama sulaukia daug piktų žodžių, reklamos pasaulis yra nepaprastas. Iš jų galiu sužinoti
Apie idėjas. Ar mūzos gyvena tik meno pasaulyje?
Meno kūriniuose kūrėjai kartais itin įžvalgiai pagauna slinktis, kurių mes dar nematom, gal jaučiam. Kartais lyg naujai
Karantinas verslui: iššūkis ar galimybė?
Ar karantinas reiškia pabaigą jūsų verslui, o gal anksčiau nesugalvotų pokyčių pradžią? Šiandieninė situacija nauja mums visiems.
Galia veikti
Man rodos mes labai pradėjome į viską žiūrėti komplikuotai. Ir daugybę dalykų apsunkinam patys sau patikėję, kad
Kaip verslui būti arčiau žmonių?
FB stebėjau asmeninį brand'ą kuriantį žmogų, įsitraukusį į keturiolikos dienų asmeninio brando kūrimo iššūkį. Sekė klausimai „kaip
Ką daryti kad žmonės norėtų jus sekti (Fb)?
Keldami savo verslo komunikaciją ir pardavimus į socialinius tinklus tikimės, kad paskyrą užauginsime greitai, postus daryti išmoksime,
Koks marketingo tikslas ?
Kiekvienas kuriantis savo verslą žino, kad būtina galvoti apie marketingą, neretai šią savoką naudodamas kaip reklamos pakaitalą.
Kaip rasti savo vietą rinkoje: atvejo analizė
Kaip rasti savo vietą po saule? Ypač, kai rinkoje, į kurią taikotės, konkurentų yra daugiau negu gali
Kas yra strategija?
Viena didelė organizacija pakvietė padėti jiems sukurti savo viziją. Visą strategiją vedė kitas žmogus, todėl toks epizodinis
7 principai verslo pradžiai
Esam sukūrę daug taisyklių, kaip kurti verslą. Ir visų jų laikytis yra tikriausiai misija neįmanoma. Eksperimentuodama su
Klientas ar žmogus?
O jeigu verslo kalboje mes nuimtume visas etiketes kaip "klientas", "vartotojas" ir pan? Tada atrastume, kad už
Kam verslui reikalingos vertybės?
Misijos, vizija, vertybės – sąvokos pažįstamos dar iš universiteto laikų, nors nebūtinai buvo aiškiai atskleistos. Žinome, kad
Analizė: kur dairytis ir ko ieškoti?
„Viskas, ką matai aplinkui save, sukūrė žmonės, tokie patys kaip tu“. Įkvepianti Steve Jobs‘o žinia kiekvienam,
Logotipas: kaip išvengti „grožio konkurso“ ?
Pradedant kurti verslą, vienas iš žingsnių, kurį daugelis skuba daryti – sukurti logotipą. „Kol jo neturime,
Klausimai, nuo kurių prasideda ženklo kūrimas
Klausimas - kaip kurti/atnaujinti brendą - įprastai kyla keliomis aplinkybėmis: kai siekiate įvesti naują produktą (paslaugą,
Kursite internetinę svetainę: ką svarbu žinoti?
Kuriant internetinę svetainę, dažniausiai pradedame galvoti nuo klausimų „kas gali sukurti mums svetainę? kiek kainuos ir
Verslas per dvi dienas. Savaitgalio eksperimentas
Vieną dieną draugas pakvietė pokalbiui į Coffe Inn‘ą aptarti jo idėją ir kuriamą brandą. Susitikimas iš lengvo
Kam reikalingas brendas?
Brendas padeda daryti sprendimus: ir vartotojui, ir darbuotojui, ir vadovui.
Iš užrašų knygutės
Reklama, būk!
Nors šiai dienai pati reklama sulaukia daug piktų žodžių, reklamos pasaulis yra nepaprastas. Iš jų galiu sužinoti
Kovos ir karai
Pas mus labai daug kovos: Versle – užkariausime rinkas. Politikoje – įveiksime kitaip galvojančius. Santykiuose – užkariausime širdis. Kariaujame
Kiek bažnyčios yra mumyse?
Žiūrėjau į soc. problemų mastą Lietuvoje (patyčios šiuo kartu dėmesį pagavo) ir galvojau iš kur mūsyse tiek
Koks muziejaus vaidmuo šiandiena?
Čia nuo pradžių gyvenusios mūzos šiandiena vis labiau pamirštamos. Vis garsiau prašome jų pramogų. Daugiau žaidimų! Duonos
Atradimai Amerikoje arba Šviesos nešėjai Lietuvoje
“Thank you for your service”, sako Uber vairuotojas, išgirdęs /pamatęs kariuomenės uniformą. Kariškiai Amerikoje yra išskirtiniai. Jeigu
Kairės-dešinės smegenų pusės teorija paseno!
Kairės-dešinės smegenų pusės teorija, už kurią jos kūrėjai buvo apdovanoti Nobelio premija, šiandiena praranda savo aktualumą. Lokalizacijos