Keldami savo verslo komunikaciją ir pardavimus į socialinius tinklus tikimės, kad paskyrą užauginsime greitai, postus daryti išmoksime, verslas ims ir sužydės -per dieną. Dirbame, kelias diena, kol rankos ir optimizmas greitai išsibarsto. Dažnas kūrėjas ima spelioti ir siūlyti visus produktus iš eilės, medžiodami kiekvieną laik’ą. Kodėl neveikia daugelis FB paskyrų? Ir ką daryti kad ne jūs medžiotumėte, o žmonės norėtų jus sekti?

Pasižiūrėkite į save ir pagalvokite, kada jūs laikinote draugo paskyrą ar nusprendėte sekti jums įdomios kompanijos sieną? Pasirašykite kelis atsakymus. Ir pažiūrėkite – vienas aspektas jungiantis daugelį atsakymų kartojasi, ir tai yra noras kažką gauti. Gauti įkvėpimą, žinias, supratimą kaip dirba ar pan. Į soc. tinklus žmogus ateina gauti – gauti – gauti, –  kartais duoti. Tik tai jums reikia įsidėmėti. Labai supaprastinu, bet drąsiai teigiu, kad kuriant verslą socialinių tinkle svarbu prisiminti, jog norint pasiekti žmones, reikia duoti, – duoti – duoti – gauti – duoti – duoti – duoti… T.y. nuolat duoti, ir kartais aiškiai pasiūlyti (t.y. gauti).

Ką tuo tarpu daro daugelis savarankiškai vystančių savo paskyrą?-  Šaukia pirk katę”, “rudą katę”, “katę su ūsais”, “galiu ūsus ir nukirpti” – už viso to yra noras gauti. Paskyrose nuolat kalbame apie save. Ir savo produktą. Sakome pirk pirk pirk, t.y. netiesiogiai sakome duok – duok – duok. Vietoje to, kad paieškotume kaip mes tiems žmonėms iš tikrųjų galėtume padėti, ką galime duoti, ko jie ieško, kas jiems vertinga.

Elementarus pvz.: Augintinius turinčiai auditorijai gal gali būti įdomu kaip džiuginti juos, kaip žaisti, kaip jais rūpintis, ir t.t. Tame nuolatiniam sraute, kuriame padėsime rūpintis augintiniais, kartą kitą pasiūlysime nusipirkti kalendorių [ar pan.], kuris padės prisiminti, kada paskutinį kartą kirpai ūsus.  Ir toliau vėl mokiname/dalinames su jais viskuo, kas jiems iš tikrųjų aktualu. (mokinam, linksminam ar kokią strategiją bepasirenkami). Taip mes savo sekėjams  [ir žmonėms kuriuos pasiekiame] nuolat duodame, duodame, duodame ir kartais paprašome.

Tai jeigu vartotojas nori gauti+gauti+gauti+duoti+gauti. t.t. , tada verslo paskyros tikslas būtų – duoti+duoti+duoti +gauti +duoti t.t.

O mes užsiėmę galvodami kaip padaryti gerą postą, užuot ėmę padėti žmonėms. Maža slinktis, bet esminė.

Vieno atsakymo kaip teisingai fb komunikaciją daryti nėra, nes kiekviena situacija labai individuali. FB duoda galimybę eskperimentuoti, ieškoti, tyrinėti. Todėl svarbiausia lieka [kaip ir bet kurioje komunikacijoje] – kurti dialogą, išgirsti žmones, padėti spręsti problemas. Kai sprendžiame žmonių ‘problemas’, jie patys nori mus sekti.