[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

Pradedant kurti verslą, vienas iš žingsnių, kurį daugelis skuba daryti – sukurti logotipą. „Kol jo neturime, negalime pradėti veiklos“- sako ne vienas. Bet logotipas tik brendo elementas. Taip, svarbus. Bet nesant aiškaus suvokimo kokį brendą norite kurti, net ir „labai gražus“ logotipas nepadės rasti lengvesnių kelių į vartotojų širdis.

Būkite savo istorijos šeimininkais.

Kad nereikėtų organizuoti logotipo grožio konkurso, svarbu žinoti savo brendo idėją. Ji yra pamatas logotipo, identiteto kūrimui. Taip pat ir verslo sprendimams. Brendo idėja yra kelrodė formuojant užduotį dizaineriui ar darant dizaino pasirinkimus. Logotipo kūrimą pradėkite aiškiai suvokę savo verslo idėją, vertę, brendo pažadą. Kai juos turėsite, tik tada ieškokite dizainerio, ar bendruomenių, kuriančių daug logotipų už nedaug pinigų. Yra vienas geras dizainerių pamėgtas įrankis – canva.com. Nemokamas. Leidžiantis paieškoti logo sprendimų patiems. Jei profesionalo biudžetas pradžioje kandžiojasi.

Vieno modelio, sprendimo ar formulės, kaip rasti brendo idėją – nėra. Prie brendo idėjos atveda įžvalgos, kurios surenkamos darant analizę. Savo vaidmenį čia suvaidina ir kūrybiškumas, ir analitiniai gebėjimai. Ir abiems jiems reikia vieno labai svarbaus gebėjimo – sustoti, atsijungti nuo viso fb srauto, skambučių ir laiškų, ir susitelkti ties vieninteliu klausimu – apie ką mano brendas (ar kaip jį patys beformuluotumėte).

Pasižiūrėkite į pagrindinius brendo užkūrimo klausimus (detaliau šiame straipsnyje), jie padės jums ieškoti idėjos kryptingiau.

Trumpai, svarbu suvokti:

 1. Ką parduodate? Atsakymai padeda apibrėžti kokioje rinkoje jūs veikiate (veiksite). Ką jūs iš tikrųjų siūlote? Kartais reikia peržiūrėti rinką. Kartais reikia „išsilukštenti“ produktą (kaip produktas vartojamas /pažinti paslaugos turinį) ar įsigilinti iš ko susideda. T.y. kokią problemą iš tikrųjų sprendžiate?

2. Kam skirtas produktas? Apibrėžkite auditoriją. Neretai susiduriame su požiūriu – „norime patikti visiems“. Negalime būti „visiems ir apie viską“. Nes kodai/stilistika, padedanti pasiekti jauną žmogų, mamą ar verslo lyderius – skiriasi. Apibrėžiant auditoriją pabandykite ne tik atsakyti kokia jūsų auditorija, bet ir patys sau suvokti kodėl jie?

3. Kodėl jūs: kokia vertė klientui iš jūsų produkto ir kuo jūs skiriatės nuo kitų?

Nesvarbu eiliškumas. Svarbu turėti aiškumą sau. Kuo aiškiau jums, tuo aiškiau varotojui. Nedarykite grožio konkurso. Pirmiau atsakykite sau apie ką jūsų verslas, tada kurkite logotipą. Kad spalvų pasirinkimas, linijos ar parinkti šriftai – būtų dalis jūsų istorijos. Geri dizaineriai gali padėti tai suprasti. Svarbu kad suvokimas nesibaigtų grafiniu išpildymu, bet išpumpuruotų į kitus verslo aspektus.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]